Nem levering med DAO

17 September 2018 Anders Lundtang Hansen

editorial

Hvad er egentlig vigtigst for dig, når du skal sende og modtage en forsendelse?

Der er nok bred enighed om, at man gerne vil have sine pakker leveret uden skavanker, mangler eller på anden måde beskadigelse, men den slags skal man som kunde forvente som minimumskrav, da det er det mindste, man kan forlange af et firma, der har specialiseret sig i at levere pakker og andre forsendelser.

Hvorfor ikke stille større krav?

Hvis du har høj integritet med, hvad du forlanger af et godt forsendelses- og logistikfirma, så skal du tilvælge DAO. Hos det firma går de nemlig rigtig langt for, at du kan få dine pakker bedst muligt og med en kyndig vejledning undervejs, om det så er via track and trace-ordningen eller simpelthen effektiv kundeservice.

Hos DAO er der ikke noget, der hedder en hviledag. De garanterer nemlig, at de kan levere pakken til dig hele året rundt, syv dage om ugen, 365 dage om året og endda med tidlig levering på dagen. Ja, du læste rigtigt, du kan ofte forvente at få pakken dagen efter din bestilling, da firmaet leverer pakkerne om natten og gerne lige til din hoveddør eller postkasse.

Skulle det ske, at pakken er for stor til din postkasse eller på anden måde ikke kan leveres hos dig, så har DAO mange pakkeshops fordelt over landet, så du altid med kort afstand fra din bopæl kan finde det sted, hvor du kan afhente din pakke kort efter, forsendelsen er sket.

Som nævnt har DAO også en track and trace-service, hvor man på deres meget brugervenlige hjemmeside blot skal indtaste ens forsendelsesnummer, og så kan man se, hvor i processen man er med at få leveret ens pakke.

Nogle gange oplever man, at firmaer ikke ringer på, mens man er hjemme, og det er faktisk det samme tilfælde med DAO, men de har en god forklaring på dette. De leverer oftest pakkerne mellem klokken 02 og 08 om natten/morgenen, og de vil have, at deres kunder får en velfortjent nattesøvn, hvorfor medarbejderne er blevet instrueret i ikke at benytte dørklokken og forstyrre kunden. Eventuelt vil du derfor kunne vågne udhvilet op og finde din pakke i en pose, der er sat på dit dørhåndtag, hvis der ikke var plads i din postkasse.

DAO’s vigtigste opgave er, at du ubesværet får din forsendelse uden forviklinger og samtidig yder den bedste service, der er at finde på markedet.

More articles