Retvisende ankomst ved gulvafslibning på Amager

13 October 2020 Anders Lundtang Hansen

editorial

Man skal nogle gange have lavet en gulvafslibning på Amager, og så gælder det om både for kunden og gulvafslibningsfirmaet at have afstemt med hinanden, hvordan man forventer arbejdet gjort, og hvordan man regner med, at slutresultatet kommer til at se ud.

Dette er faktisk en art samarbejde, for det kræver god kommunikation for at kunne findes fælles grundlag for, hvordan man får det bedste ud af det.

Det gælder alt fra, hvornår man aftaler at kunne være der og lave opgaven, hvor lang tid det nogenlunde kommer til at tage; hvad kunden selv skal gøre forud, hvornår man forventer at kunne bruge gulvet igen, hvordan kunden bedst forbereder sig til, at gulvafsliberne dukker op med videre.

Et eksempel på dette er blandt andet, at kunne forklarer, hvordan gulvet ser ud, der skal slibes ned. Dette kan man gøre med billeder og eventuelt video.

Billederne og video skal stemme overens

Nu kan man jo så næppe forvente, at kunden er sådan en, der har forstand på, hvordan man tager professionelle billeder og video, hvis man som gulvafsliber gerne vil se gulvet forud for arbejdet på Amager via billeder og eventuelt video.

Men det gælder stadig om, at kunden får lavet de bedste optagelser og billeder af gulvet.

Man kan som gulvafsliber her give nogle anvisninger til, hvordan man gør det som kunde, hvis gulvafsliberen har haft god erfaring med, hvordan andre kunder har gjort det godt tidligere.

Men det drejer sig om, at kunden gør sit bedste for, at man virkelig kan se, hvordan det står til med gulvet.

Man skal jo ikke vise et glansbillede af gulvet, som hvis man lægger noget op på de sociale medier: her skal man netop vise skader, tilstand, og hvad man ønsker gjort ved gulvet.

Og så skal det være aktuelt, så man som gulvafsliber ved nogenlunde, hvad man kommer ud til.

More articles